سرخط خبرها

فیلم خلاصه بازی ایران و لبنان در مقدماتی جام جهانی برزیل| شب طلایی نکو و خلعت!

  • کد خبر: ۸۷۱۹۳
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
فیلم خلاصه بازی ایران و لبنان در مقدماتی جام جهانی برزیل| شب طلایی نکو و خلعت!
تیم ملی فوتبال ایران آخرین باری که مقابل لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی به میدان رفت، موفق شد حریف خود را با نتیجه‌ای پرگل شکست دهد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران با سرمربی‌گری دراگان اسکوچیچ باید در چارچوب آخرین بازی دور رفت مرحله مقدماتی جام جهانی قطر به مصاف لبنان برود. آخرین باری که تیم ملی ایران به مصاف لبنان رفت، در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی برزیل بود که با کارلوس کی‌روش موفق شد شکست دور رفت در بیروت را با پیروزی پرگل چهار بر صفر جبران نماید و گامی بلند برای صعود بردارد.

در آن دیدار خاطره انگیز که در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از صد هزار هوادار برگزار شد، رحمان احمدی سنگربان اول تیم ملی بود، سیدجلال حسینی، خسرو حیدری، مسعود شجاعی، جواد نکونام، هاشم بیک زاده، مجتبی جباری، محمدرضا خلعتبری، رضا قوچان نژاد، پژمان منتظری، آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری به میدان رفت.

جواد نکونام در این دیدار دو گل به ثمر رساند و ستاره بی چون و چرای میدان بود. خلعتبری و قوچان نژاد هم هر کدام یک بار دروازه لبنان را گشودند تا تیم ملی پس از شکست قطر و لبنان، با روحیه‌ای بالا راهی سئول شود.

 

ویدئو خلاصه بازی ایران و لبنان در مقدماتی جام جهانی برزیل

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->